Returnare produse

Returul se face numai la adresa: Bucuresti, Str. Lacul Ursului nr. 22, sector 6

Firma: Olimag SRL
J/40/1195/2017
CUI 37006401

Nu raspundem pentru produsele returnate la alte adrese !

Pentru coletele de retur ce depasesc 2 Kg se va plati o suprataxa de transport in valoare de 20 de lei.

Produsele achizitionate la distanta:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile Calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Inapoierea banilor se va face, conform OUG 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere, dar se poate amana rambursarea pana cand se primeste coletul,  sau pana cand clientul trimite o confirmare ca a expediat coletul, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele purtate, spalate sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc.

Formularul de retur este disponibil si poate fi descarcat de fiecare client dand click pe butonul DESCARCA FORMULAR

Rambursarea Banilor:

Pentru rambursarea banilor trebuie sa ne comunici extrasul de cont bancar de la banca prin care sa se ateste ca sunteti posesorul contului unde se vor returna banii si se vei comunica pe email contul tau bancar (si anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul cardului si anume: persoana care a comandat produsul/ele) si noi iti vom transfera suma in lei.
Returnarea banilor se face exlusiv prin transfer bancar.

Returnarea banilor se face catre persoana care a efectuat comanda!

Inapoierea banilor se va face, conform OUG 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere, dar se poate amana rambursarea pana cand se primeste coletul, sau pana cand clientul trimite o confirmare ca a expediat coletul, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Produsele primite defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris pe e-mail. Produsele defecte care nu sunt communicate in primele 24 ore nu mai fac obiectul returului (se considera ca fiind deterioarate intentionat sau rau voit de catre client drept pentru care nu mai pot fi returnate !!!)

Produsul va fi trimis in termen de 15 zile de noi catre dumneavoastra din momentul in care primim produsul deteriorat.In eventualitatea in care acelasi tip de produs nu exista pe stoc, clientul poate alege un alt produs la un pret similar, sau unul cu o valoare mai mare, urmand sa plateasca diferenta.

Conditii generale de returnare:

Produsele care prezinta vicii de fabricatie se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca jolimag.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea refuza primirea produselor in cazul in care acestea au fost returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea lor (ex: deteriorate, purtate, rupte, spalate, cu obiecte lipsa -inclusiv elementele de impachetare, etc.)

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Costul transportului produselor in cazul returului de la jolimag.ro catre client si de la client catre jolimag.ro revine in sarcina clientului.

*Toate termenele de expediere si livrare se calculeaza in zile/ore Lucratoare!

In momentul lansarii unei comenzi clientul este de acord cu termenii si toate conditiile prezentate mai sus.

Jolimag.ro isi rezerva dreptul de a anula unilateral orice comanda, fara un anumit motiv si fara a anunta cumparatorul.

Conciliere Amiabila

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu reprezentatii firmei pe adresa de e-mail: [email protected]

Pentru retur, adresa de e-mail este: [email protected]

Contactati-ne

  • Str. Apusului, Nr. 27, Bloc N21, Scara 2, Etaj 1, Ap. 17, Sectorul 6, Bucuresti
  • Telefon: 0748 858 226
  • E-mail: [email protected]

Facebook